חשמלאי מוסמך - חשמל וולט

אצלנו מבצעים את כל עבודות החשמל לבית/עסק. עבודות חשמל כגון: הכנת תשתיות חשמל לבית או עסק חדש, או איתור תקלות חשמל קיים ותיקונן שקעים ונקודות חשמל שונות, דודי חימום, גופי תאורה,בדיקת מונה חשמל וכו' שדרוג לוחות חשמל והכנה לחשמל תלת פאזי. כל עבודות החשמל באחריות ומבוצעות על ידי חשמלאי מוסמך מנוסה ואמין!
החשמלאים של חשמל וולט עוסקים בתחום החשמל כבר שנים רבות והינם בעל ידע, ניסיון רב ומקצועיות.
תחום החשמל הוא תחום אשר דורש ידע רב בתחום ולכן בבחירת חשמלאי יש לבדוק היטב את נסיונו לפני הזמנתו.
חשמל וולט מעסיקים צוות עובדים מקצועיים המסורים לעבודתם ומבצעים אותה בבטיחות רבה וביעילות

שירותי חשמלאי מוסמך 24 שעות

חשמלאי מוסמך
התקנת גופי תאורה
תיקוני חשמל
ייעוץ לתכנית חשמל
חשמלאי בודק סוג 1,2,3
בדיקת חשמל
חשמל חכם
הגדלת חיבור חשמל
התקנת שקע תלת פאזי
החלפת שקע חשמל
התקנת נקודת חשמל
חיבור חשמל לדירה חדשה
בדיקת הארקה
תעלות חשמל
החלפת לוח חשמל

כיצד לבחור חשמלאי מוסמך?

יש לכם בעיות בחשמל? קיבלתם המלצה חמה על חשמלאי? כיצד תדעו שהוא מוסמך ויבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר ומבלי הפקעת המחיר? המאמר יציג מספר פרמטרים לבחירת חשמלאי מורשה.

רישיונות בבקשה!

בדרך כלל מזמינים חשמלאי על פי המלצות, אך לא תמיד בטוחים שהוא מהיימן ומוסמך לתקן את הבעיה הספציפית שלכם. אם כן כיצד תבחרו חשמלאי טוב? בראש ובראשונה חשמלאי מוסמך צריך להיות בעל רישיון ממשלתי בו כתוב שהוא מורשה לתקן ולעסוק בחשמל. החשמלאי צריך להיות ממהנדס ומעלה, אך לא כל מהנדס הוא בעל רישיון של חשמלאי מורשה. רמת הרישיון שלו צריכה להיות 3 ורק הוא יהיה רשאי לבצע את עבודות החשמל בבניין במתח גבוה. בעל רישיון בדרגה 2 יכול לעבוד במתח נמוך בבתים פרטיים. יש לשים לב שאינו חשמלאי עוזר אשר חייב פיקוח של חשמלאי מורשה או בעל רישיון של חשמלאי מעשי, אשר אינו מורשה לתקן את כל בעיות החשמל. לפיכך, חשמלאי מורשה או ראשי בלבד מוסמך לתיקוני חשמל.
הסיכונים כתוצאה מתקלות חשמל הם גדולים. התחשמלות, קרינה, חשמל סטטי, שריפות, התפוצצות וכד' יכולים להיגרם עקב תקלות או יכולים לגרום לתופעות אלו אם אינם נעשים על ידי חשמלאי המורשה לכך. כדי להיות בטוחים תוכלו גם לבדוק באתר של משרד העבודה והרווחה אם הרישיון שלו תקין ובעל תוקף, לפי שמו, מס' תעודת הזהות שלו או מס' הרישיון.

מה ההבדל בין חשמלאי לטכנאי?

נניח ומכונת הכביסה שלכם התקלקלה אין צורך להזמין חשמלאי. מי שיתקן את התקלה יהיה חשמלאי שירות העובד בחברה שסיפקה את המכונה ומעניקה שירות תיקונים. גם התקנת מכשיר חדש שרכשתם נעשית באמצעות טכנאי שירות. תפקידיו של החשמלאי קשורים בארונות החשמל. במידה ויש קצר, תיקון הארקה, חשמל תלת פאזי, החלפת פקקים, החלפת מתגים ושקעים, הוספת נקודות חשמל והרכבת ארון חשמל. כל התיקונים במכשירים החשמליים עצמם יעשו על ידי טכנאי מוסמך. גם חשמלאי המתעסק בחשמל בנין של דירות חדשות או חשמל מרכזי לכל הבניין חייב להיות מורשה. בתוקף היותו מהנדס חשמל הוא חותם על עבודות החשמל בבניין חדש ויכול גם לא לאשר אותן לקבלן. לאחר בדיקה מקיפה וחתימה על עבודות החשמל הקבלן מעביר טופס 103 לחברת החשמל והם מאשרים את תקינות החשמל.

יצאת צדיק!

חשמלאי חייב להיות אדם אמין, מהיימן ומקצועי. מעבר לכך, אדיבות, הקשבה, עמידה במילה, דיוק ואחריות הם כללי ברזל שאין להתפשר עליהם. אם החשמלאי אינו מציג את הרישיון בפניכם הוא אינו אמין. אם מספר תעודת הזהות ברישיון אינה תואמת לתעודת הזהות, החשמלאי אינו מי שמציג את עצמו. בנוסף, החשמלאי צריך לעמוד בלוח הזמנים ורצוי לקבוע מראש את הלו"ז בעיקר כאשר משפצים ויש צורך בעבודות חשמל מקיפות. במקרה כזה רצוי לקבל את התכנית של החשמלאי ולתאם ציפיות כדי שהעבודה לא תיגרר לאחר תשלום המקדמה. פריסת תשלומים כדאית יותר לעבודות חשמל מקיפות כיוון שהם תלויים בהתקדמות של החשמלאי ועבודתו.

בקשו הצעת מחיר מסודרת

לפני שאתם מזמינים חשמלאי בדקו המלצות באינטרנט ותגובות על השירות שאנשים קיבלו. לאחר שבחרתם חשמלאי שהציג לפניכם רישיון תקין, תכנית ולוח זמנים, בקשו הצעת מחיר כתובה כדי שהמחיר לא יעלה יותר. תוכלו להזמין עוד 2-3 חשמלאים שיתנו הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. במקרים של התקנת שקעים או תאורה בקשו לדעת מהו המחיר מראש והתמקחו. לבסוף, רצוי שגם אתם תמליצו על החשמלאי כאשר אתם מקבלים שירות טוב, מהיימן ומקצועי.

מיהו חשמלאי מוסמך?

חשמלאי מוסמך הוא בעל מקצוע שכולנו נדרשים לשירותו בזמן כזה או אחר, אם זה בעת מעבר לבית חדש להתקנת החיווט והמתגים או אם זה בתקלות והתקנות סדירות אשר קורות מדי פעם. חברת חשמל וולט מעסיקה צוות חשמלאים מוסמך אשר יפתרו כל בעיית חשמל שיתקלו בה.

בחיי כולנו קיימים מצבים שבהם אנו נדרשים לעזרתו של חשמלאי מוסמך לתיקון תקלות כמו קצר או בעת תקלה במתג או שקע בבית שהפסיקו לתפקד וכעת נדרש חשמלאי לעזרה בתיקון התקלה בצורה טובה ובטוחה. לעיתים אנו נדרשים גם לתיקונים או התקנות גדולות יותר כמו בעת בניית בית חדש או בעת שיפוצים בדירה שרק נקנתה ולכן נדרש חשמלאי שגם יודע לתכנן את מעברי החוטים והמערכות הרצויות ולהרכיב את מכלול האמצעים הדרושים לנוחות ויעילות מקסימאלית בעוד שתישמר הבטיחות בבית החדש שנבנה או לאחר השיפוץ שנעשה.

איזה סוגי חשמלאים יש?

בעקבות הצורך בידע מעמיק עבור ביצוע עבודות מסוג זה נדרשת הכשרה אשר באה לוודא כי אכן העבודות נעשו בצורה יעילה ובטוחה בהתאם לחוקים והתקנות הדרושים בחוק, ולכן קיימת הכשרה לדרגות שונות של חשמלאים המגדירות את הסמכתו והיקף ידיעותיו לפי הסטנדרט הדרוש בחוק , נפרט כמה מהדרגות בהם יותר נתקל בעבודה מול חשמלאים בביתנו.

חשמלאים בדרגת " חשמלאי עוזר"

חשמלאי מסוג זה עובר הכשרה המוודאת כי ידיעותיו יאפשרו לו לעסוק בתיקון מערכות חשמל במתח נמוך וזאת בהשגחתו של חשמלאי בעל דרגה גבוה ממנו בעת ביצוע העבודה.

חשמלאים בדרגת " חשמלאי מעשי "

חשמלאי מסוג זה עובר הכשרה המוודאת כי ידיעותיו יאפשרו לו לעסוק בתיקון ותכנון מערכות חשמל אשר עוצמת הזרם בהן אינה עולה על 40 אמפר ובמתח נמוך ( כמו שאופייני למצוא בבתים השונים במדינת ישראל ) ולכן מוכשר לעסוק בעבודות בהן מוכשר לעסוק חשמלאי מסוג " חשמלאי עוזר " ובנוסף יהיה מוסמך לבצע תכניות להארקה בבניין דירות ( או משרדים) או תכניות אשר עברו תכנון על ידי חשמלאי מסוג הגבוה בהסמכתו אשר ישגיח על העבודה המבוצעת.

חשמלאים בדרגת " חשמלאי מוסמך "

מסוג זה עובר הכשרה המוודאת כי ידיעותיו יאפשרו לו לעסוק בתיקון ,הרכבה ותכנון של מערכות חשמל בעלות עוצמת זרם משולשת של עד 80 אמפר בעבודה אשר מבוצעת בבנייני דירות ( או משרדים) ובתי מלאכה. בנוסף יוכל חשמלאי מוסמך לעסוק בעבודות אשר עולות על עוצמת הזרם המפורטת בתנאי שעבודתו תעבור השגחה של בעל רישיון מדרגה גבוהה יותר.

חשמלאים בדרגת " חשמלאי ראשי "

חשמלאי מסוג זה עובר הכשרה המוודאת כי ידיעותיו יאפשרו לו לעסוק בתיקון ,הרכבה ותכנון של מערכות חשמל בעלות עוצמת זרם משולשת של עד 250 אמפר אשר מבוצעות בכל סוגי המבנים הפרטיים והתעשייתים. בנוסף יוכל חשמלאי מוסמך לעסוק בעבודות אשר עולות על עוצמת הזרם המפורטת בתנאי שעבודתו תעבור השגחה של בעל רישיון מדרגה גבוהה יותר.

לאחר שפירטנו את הסוגים העיקריים שבהם נוכל להיתקל בעת הצורך בחשמלאים לתיקון וביצוע עבודות חשמל בביתנו נדגיש כי מומלץ לשים לב שהחשמלאי אשר עובד בביתנו אכן מוכשר לביצוע העבודה כנדרש בחוק וזאת למען הבטיחות האישית שלנו ושל ילדנו וכדי שלא ייווצרו נזקים אשר יעלו לנו ביוקר ויגדילו בצורה משמעותית את ההוצאה בהמשך או יעלו לנו בחיינו.

אם הגעתם לחשמל וולט כנראה שאתם מעוניינים בשירותי חשמלאי מוסמך, צוות החשמלאים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולענות לכל שאלה שתהיה לכם.

צרו קשר עכשיו
050-999-5224
ניתן ליצור קשר באמצעות מילוי הטופס המופיע למטה



    המלצת לקוחות
    חיפשתי חשמלאי מומלץ שיתקין לי גופי תאורה חדשה שקניתי, הבחור מהעבר השני של הטלפון היה אדיב, מקצועי וענה לכל שאלה שהייתה לי. החשמלאי של חשמל וולט הגיע לביתי התקין את הגופים וכל זאת בהקפדה על ניקיון וסדר. המחיר היה הוגן וללא ספק אם אצטרך חשמלאי בעתיד, אני יודע למי לפנות.
    מלכה הרוש
    לאחר תקלה חוזרת במערכת החשמל הגעתי למסקנה שצריך להזמין חשמלאי מוסמך שיאתר ויתקן את התקלה. החברה הראשונה שהגעתי אליה היו חשמל וולט. הסברתי לחשמלאי בטלפון על התקלה וקיבלתי את הרושם שמיד הוא הבין מה התקלה. לאחר שהחשמלאי הגיע אליי הביתה לקח לו 5 דקות לאתר את התקלה ולאחר זמן קצר תיקן אותה. מאז החשמל בביתי יציב והתקלה לא חזרה.
    אורית לוי
    בדרך כלל אני לא נוהג להשאיר ביקורות אבל כשמגיע מגיע! קובי מחשמל וולט היה היחיד ששם סוף לתקלה המעצבנת שהיתה לי במערכת החשמל. בביתי ביקרו לפחות 10 חשמלאים שניסו לתקן את התקלה אבל אף אחד מהם לא הצליח לפתור לי את הבעיה. קובי הגיע לביתי ולאחר כמה בדיקות איתר את מקור התקלה. לכן אם אתם מחפשים חשמלאי מוסמך, תחסכו לעצמכם זמן ותזמינו את חשמל וולט.
    משה כהן